fredag, december 14

TIES i Aftonbladet 12/12

Två nya parfymartiklar i Aftonbladet, "Nu doftar parfymen lack, gata och godis" och "Glödlampa, asfalt eller ormbunke - vilken doft passar dig" (som titeln till trots inte är ett test utan en artikel om olika doftgrupper med tips på dofter) är till stora delar baserade på citat av yours truly. Jag slog ett slag för hederliga gamla chypres och urbana, syntetiska unisexdofter. Fantastiskt att något så otrendigt kunde publiceras - jag har noll koll på det senaste på hyllorna på Åhléns och Kicks. Dessutom finns en länk till min blogg, vi får väl se hur det påverkar tillströmningen...

För att fira tilldragelsen skänker jag bort en samling begagnade originalsprejprover med mer eller mindre (oftast mer) kvar i: Serge Lutens Arabie, Alexander McQueen Kingdom, Diesel Fule for Life pour femme och Christina Aguilera. Först till kvarn med en kommentar här i bloggen, som vanligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tar gärna emot dina doftprover om dom finns kvar :)

Kika gärna på min blogg också ;)
http://bambi.bloggagratis.se

Solander sa...

Hej bambi, proverna är dina! Maila mig med din postadress (mailadressen finns på min profil) så skickar jag dem efter nyår när jag är tillbaka i England.